HatHat to założona przez Katarzynę Mistewicz marka oferująca kapelusze. Pierwsze modele pojawiły się na rynku w 2011 roku, kiedy zaczął działać e-sklep www.hathat.pl
Nakrycia głowy wykonywane w Polsce. Cechują się świetną jakością i naturalnymi surowcami. Wyróżnikiem produktów HatHat jest odpowiednie sztywnienie kapeluszy, które pozwala na zachowanie formy oraz modelowanie ronda, oraz jakość i oryginalność ręcznego zdobienia.
Kapelusze HatHat są noszone przez polskie gwiazdy sceny muzycznej – Margaret, Zespół Pectus, Michała Szpaka, dziennikarki – Annę Puślecką, Ewę Wojciechowską, stylistki – Zosię Ślotałę, blogerów – Charlize Mystery, Rebelfashionstyle, Fashinable Innovations, Olivka Blog i wiele innych osób.
Produkty regularnie pojawiają się w polskich magazynach (Harper’s Bazaar, Avanti, Joy, Hot itp.) i modowych programach telewizyjnych (DDTVN, „Sablewskiej Sposób na modę”, „Pytanie na śniadanie”).